Torsdag

Dagis, besiktning, lunch hos mormor, tyg-jakt utan framgång, köpt konservöppnare på mejk ( fördel att ha en sån när man köpt tonfisk och är svinsugen 😉 ) fika och målning hos mor och far och sen hem för att upptäcka att det varken hjälpte att ringa Securitas eller byta parkerkeringsplats för att få stå på sin egna plats. Måste bo några riktigt snåla eller efterblivna jävlar i det här huset alltså.

Iallafall så har jag grundmålat mina fina sängbord nu och är helt kär i dom! Så himla fina verkligen 😍  

Lovley

Min fina karmstol som ska få ny klädsel på sitsen. Därav tygjakten idag 😊

Och mina älskade karaffer. Inte en jättestor samling ännu men den växer 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0