Tisdag

Sitter och myser i soffan medans jag väntar på att räkorna ska tina :) alltså finns det något godare än fisk och skaldjur?! Skulle inte tro det, kan leva på det alla dar i veckan ^^ känner mig lite krasslig idag :( ont i halsen och allmänt mör! Men det finns ju inget tråkigare än att vara sjuk så jag har bestämt mig för att jag får ligga här i soffan och tycka synd om mig själv med en ben&jerrys i näven MEN imorgon är jag frisk ;)

 Thea har ju börjat på dagis, vi är inne på andra veckan nu! Stora tjejen <3 så hon var ju tvungen att ha galonställ och kängor och grejer så det fixade vi förra veckan. Det blev ett marinblått fleece-fodrat galonställ från didriksson , jag brukar inte vara märkesfixerad när det gäller kläder men vilken kvalité det kändes att det var i det vi köpte och Thea är den sista vi tänker snåla på :) jag älskar att handla till Thea, så himla kul ju :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0