I'm responisble for what I say. I'm not responsible for what you understand.

Jag måste sluta reta upp mig på folk som i mina ögon har samma värde som en dyngbagge. Jag blir arg på mig själv när jag inte kan välja ut vad som är värt att lägga energi på.  Men jag har blivit bättre på det sen jag fick Thea faktiskt :) nu har man annat att lägga fokus på och man sållar bort skräpet som inte förtjänar utrymme längre. Det är ju så sjukt jävla enkelt egentligen - VÄLJ BORT det som inte tillför nåt positivt. Ungefär som när man rensar garderoben, ut med dom gamla slitna bittra trasorna och in med nya fräscha fina plagg som man blir glad av ;) För nya människor dyker det upp hela tiden nu och det är jag så glad för! Folk som är bra att ha runt sig när man har barn.

Jag vet vad JAG HAR i mitt liv och det är underbara föräldrar och syskon, världens finaste dotter, min älskade älskade sambo och blivande man och inte nog med det så har vi ett hus nu som Thea ska växa upp i.

 Livet är alldeles för bra nu för att låta en liten sketen dyngbagge (älskar ordet, dyngbagge) störa det, den är bara att trampa på och gå vidare.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0