Jul

Jahapp, då var det över? Så fort det går varje jul. Vi var hemma hos oss på julafton med Johans pappa och hans farmor och farfar, väldigt trevligt och alldeles lagom med folk tycker jag det blev! Och igår och idag var det äntligen dags att fira med min familj ❤️ Fy fan vad jag saknar dom, speciellt vid högtider och så. Thea har såklart blivit överöst med grejer och vi vuxna med för den delen, bara bra saker! Ville verkligen inte åka hem idag men var tyvärr tvungen för jag skulle jobba. Så nu är jag hemkommen från jobbet och ska snart trycka i mig så mycket julmat jag orkar - det blev endel över 😋😍


Jättedålig bild,i know! 


Klappar.


Hoppas alla haft en fin jul!🎅








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0