Söndag

Idag har jag storstädat hela lägenheten, sköönt! Har handlat lite smågrejer som vi behövde och nu väntar jag på mor och far som ska komma och hjälpa mig att sätta upp en hylla ;) 
 
Saknar min babe, han skulle komma hem idag men jobbet drog ut på tiden och dom har långt att åka så vi får väl se om han hinner hem idag eller om det blir imorgon. Om han inte måste jobba imorgon också vill säga.. Sugigt värre isf!
 
Har några bilder från helgen:
 
 
Jag, Frida och Thea var på Plantmarknaden.
 
Hade överraskningfest för bästa mormor! Hon blev skitglad :)
Jag hade en tjusig fläta i håret. Jag måste lära mig att göra på mig själv!
 
Inte så många bilder. Igår var vi bland annat i Nora ( älskar ju den stan, så mysig ) och hade det allmänt trevligt. Bra helg förrutom att jag saknade min älskling såklart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0