Catch up

Ja vad har jag gjort under dessa veckor. Färgat håret igen (tur man har en syster som är grym frisör!), i en mörkare röd som passade mig bättre tyckte jag, velig som man är! Men men, skitsnyggt blev det. Får se om det vill fastna på bild lite senare.
 
Jag har börjat greja med körkortet igen också. Blev ju ett avbrott mitt i allt, förlossning och grejer ;D Men nu är jag back on track. Sen att trafikverket är helt efterblivna vad det gäller uppkörningstider det är en annan historia. Blää.
 
Bebis har blivit så stor nu! Snart 4 månader! Haha helt sjukt. Hon hade en riktig härj period för någon vecka sedan och det höll i sig i ungefär en vecka! Då var man mör och slut som människa, tur man har folk som ställer upp runt omkring. Johan har nämligen nytt jobb som innebär att han inte är hemma så mycket :( Tråkigt men så är det. Det ger oss dock förrutsättningar för våra senare planer som förhoppningsvis kommer sättas i verket om ca ett halvår, I'M SO EXCITED!
 
Jag och Thea var med Anna till Marieberg och Ikea i helgen. Fick med mig jeans och en tröja hem. Trevlans.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0