Toys! Toys! Toys!

Jag sitter och kikar på lite leksaker till Thea (och till mig, haha). Vi ska åka till Öre på fredag och handla och jag tänkte spana in lite redan innan vad hon ska få, annars vet jag vilken beslutsångest jag kommer ha i affären och det orkar vi INTE med ;)
 
Jag kan ju börja med att konstatera en sak, affärerna vet att dom kan ta betalt av alla oss föräldrar som är så sjukt svaga för våra små skitungar för leksaker är SVINDYRT!
 
Med det sagt så har jag iallafall kommit fram till att hon bland annat ska få ett babygym. Jag hittade ju ett med spöket Laban förrut och det är fortfarande en favorit. Det fanns ett med Pingu också, även det supergulligt! Så beslutsångesten börjar ju redan där. Fint. 
 
Lite saker som spelar, blinkar och låter är ju alltid kul så lite sånt blir det också. Varför har jag en övertygande känsla om att jag kommer tycka sakerna är roligare än vad Thea tycker att dom är? ;) Till en början iaf. Tills jag tröttnat på allt oväsen, får ett sammanbrott och vill slå sönder alla pling-plong prylar. Haha.
 
Ska till Ikea och köpa ett skötbord också. Det är något vi skulle ha gjort på dirren. Hur har jag överlevt alla dessa blöjbyten där man står hukad?! Då kommer saker ha SIN plats också och sånt gillar jag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Mobilen längst upp har vi till Thelma :)

Svar: Den är hur söt som helst :) Finns ju en hel djungel med grejer!
kristinwernborg.blogg.se

2012-10-04 @ 09:47:10
URL: http://onewayforward.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0