Torsdag

Jag och Thea har sovit från och till  (hon ville ha mat vid sju idag) fram tills för typ en timme sen, Skönt! Hon chockar mig varje dag med att hon sover så duktigt :) Peppar peppar! Det kan ju ändras så jag njuter för tillfället av att inte behöva upp mitt i natten och fixa mat osv!
 
Mina nycklar är tillbaka btw. LYCKAN! Haha. När Johan kom hem så skulle jag gå ner till tvättstugan och boka om tvättiden och då ser jag som en uppenbarelse att är det någon vänlig själ som hängt upp dom där nere! Måste ha tappat dom i sop-rummet för det var där jag hade dom sist. Vimsiga jag!
 
Idag ska jag ringa till mamma och se om hon har lust att komma upp med min röda tonings-mojs som jag har till håret (glömde det hemma hos dom) så jag kan duscha håret. Det är dags om man säger så ;)  Jag älskar min hårfärg nu ^^ Men samtidigt saknar jag att vara svarthårig. Löv it. Men jag ska köra på det här ett tag nu, det är ju inte bara att färga rött. En riktig process! Funderar på om man ska göra en ombre-färgning sen med svart upptill och rött nertill sen innan jag ska bli hel-svart. Får se får se.
 
Jag saknar Eddie också. Min lilla gris! Vill så gärna ha en vovve, men det är inget jag tänker ge mig in på nu! Har fullt upp endå ;) Men senare i livet.
 
 Lilla prinsen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0