Tisdag

Idag vaknade jag med energi för första gången på flera dagar! Thea har sovit dåligt sen i fredags och vaknat typ en gång i timmen men inatt sov hon bra = jag har också sovit bra. Så skönt! Ringde mamma och så gav vi oss ut på en promenad och jag gjorde ett snabbt stopp på stan och handlade lite saker till mitt nya projekt, göra om skötbordet!
 
Alltså jag kan inte med när en grej i ett rum inte stämmer överrens med de andra sakerna! Får panik. Så skötbordet ska få en liten makeover så att det matchar lite bättre med resten av inredningen ;)
 
Det blev lunch hos mor och far så vi ringde Sanna och kollade vad hon hade för sig och hon hade precis varit på baby-sim så det passade bra med lunch för henne också :) Trevligt! Sen gick vi hemåt och jag följde med henne in på en kaffe och nu är vi hemma. Ska sätta igång med målning och så nu!
 
 
 
Projekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0