Ruby Red

Nu sitter jag nyduschad och avslappnad i soffan efter en svettig promenad. Skönt vare. Bebbe är också nybadad och ligger och sussar ^^ 
 
Jag utmanade mig själv lite under promenaden och gick faktiskt själv i skogen en bit. Må låta barnsligt men jag tycker det är ytterst obehagligt att traska runt i "vildmarken" ensam. Skiträdd för björnar, vargar, ormar, grodor och framför allt älgar! Annars älskar jag skogen, det är inte det. Men det vore så typsikt att stöta på nått djur när man går just själv.
 
Mamma kom hit med min toning också :) Så fick jag lite barnvakt medans jag duschade så jag kunde lägga i det i lugn och ro. Mitt hår vill liksom inte riktigt suga åt sig färgen :( så färgen tvättas ur nästan direkt. Löshåret har tagit hur bra som helst men mitt hår vill inte samarbeta riktigt. Så inte nog med att rött hår kräver viss omsorg endå så behöver just mitt hår ännu mer skötsel!
 
Då är det tur man har en syster som är frisör så man kan få grejer som löser mitt väldiga I-landsproblem ;)
 
 
Artégo, Ruby Red.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0