Onsdag

Jag och bebis kom hem för en stund sedan. Har hängt med Sanna och Stella-pella hela dagen :) Jättemysigt! Vi började med en promenad, följt av lunch med Anna. Sen gick vi hem till Sanna och drack kaffe, det lilla man hinner få i sig när det är två bebisar som vill ha vår uppmärksamhet :D
 
Efter det gick vi till en secondhand butik här i stan och där fyndade vi båda två. Jag köpte ett silverfat och massa ljus-lyktor och Sannie köpte en skål :) Jag kan vara ganska (läs VÄLDIGT) skeptisk mot secondhand (skulle aldrig köpa kläder tex) men saker i glas osv är lugnt ;) Jag vet, jag är jätte fjantig.
 
Nu är jag trött som fasen och underhåller bebis så mycket jag kan så att hon somnar bra sen :) Vore lite fail om hon somnade redan nu så jag ska försööööka hålla henne vaken ett tag till. Lättare sagt än gjort, mhm.
 
 
Hösten är så fin ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0