Måndag

Idag har jag (knappt) återhämtat mig från frieri-chocken som jag fick igår :D LYCKLIG TJEJ!
 
Jag mötte upp Anna runt tio och traskade med henne till salongen för att ta ur löshåret. Jag insåg att jag inte riktigt hade tid att ge det den kärlek det behövde ;) Skönt att ta ur det samtidigt som jag vet att jag kommer sakna det inom en snar framtid. Aja, nu kan jag fixa håret på en piss-kvart iaf :) Vi klippte lite och gjorde en ombre-färgning också. Chokladbrunt upptill och violett/röd/brunt nertill. SVIN-NÖJD! Det här kommer jag trivas i länge :)
 
Bye bye..!
Haha mitt huvud känns tre kilo lättare nu ;)
 
Sen gick jag och Thea till mormor och fick käk :) Jag beställde som vanligt lax (äter det typ jämt när jag är där!) för det är ju så fruktansvärt gott. Skulle kunna leva på det varje dag i veckan.
 
Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0