God morgon.. NOT!

Vaknade för någon timme sedan (bebis sov från 8 igår kväll tills typ halv åtta idag! Snäll hon var mot mamma idag ;D) och kommer på att just det, jag bokade tvättid den 31 Oktober. Som inte finns. Jävla skit tänker jag och är påväg ner i tvättstugan för att boka en ny tid och inser då att jag tappat bort mina nycklar! 
 
Dessa jääääävla nycklar. Ska bara informera att det är den TREDJE nyckeln till den här lägenheten som jag tappar bort! Hur frustrerande?! Och eftersom vi bor i hyresrätt så måste vi byta ut hela låset när vi flyttar. PALLA!!!!!!!
 
Så nu sitter jag strandad i lägenheten i väntan på att babe ska komma hem. Oh joy..
 
 
Dags att skaffa en sändare eller GPS till nyckelknippan. Senil-snöret hjälpte ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0