Fredagens shopping

Det här är vad jag fick med hem:
 
T-shirt, Sweet Poison
 
Halsduk, HM
 
Jacka, Cubus. Löööööv it!
 
Tossor till bebis, Lindex
 
Blomma till håret, HM
 
Bästa hår-sprayet! Finns typ ingenstans att köpa längre men jag
hittade på Coop Marieberg. Två flaskor kvar.
 
Musik-mobil till skötbordet, Toys R Us
 
En skaller-orm, IKEA
 
En trollkarls-kanin som spelar en truddelutt, IKEA
 
Bit-ringar, Coop
 
Överdrag till skötbädden, IKEA
 
Två till stora rosa fina muggar, IKEA
Vi hade fyra redan men jag har hört att man ska ha 6 st av allt ;)
 
En sjukt hög Orkideé, IKEA
 
Laddade även upp med massa ljus från IKEA.
Det går ju åt en del såhär till hösten och jag älskar verkligen 
att tända ljus, för mysigt!
 
Köpte ju ett skötbord också som jag skruvat ihop heeeelt själv = stolt.
Kan lägga upp bild på det när jag pysslat och piffat klart. 
 
Det blev lite andra saker med som smörknivar, pastaslev, diskborstar och sånt tråkigt ;) Jag kan ju också tillägga att jag blev sjukt besviken på utbudet av både leksaker och kläder till bebbe! Så det blev handlat långt ifrån allt som jag tänkt mig. Baby-gym t.e.x blir beställt från nätet istället!
 
Tror jag fick med allt. Det är ett smärre kaos här nu som jag ska ta tag i. Det gäller att passa på när mini sover!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka kap :)

Svar: Ja jag är svin nöjd med det jag fick med mig, även om det inte var allt som jag hade velat! :)
kristinwernborg.blogg.se

2012-10-08 @ 09:46:49
URL: http://onewayforward.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0