Skötväska

Jag måste köpa en ordentlig skötväska! Ska kolla efter det i Stockholm i helgen. Jag tänkte ju nämligen (innan förlossningen) att: Alla riktiga skötväskor ser ut som skit och kostar skjortan! Så jag använder en vanlig väska med två olika fack osv nu och det är fan inte att rekomendera alltså ;D Oooo alla sammanbrott jag fått på den väskan..
 
Så nu har jag tagit tummen ur och sitter och letar lite på nätet vad som finns. Alltså lite roligare skötväskor! Hittade dessa hittills:
 
Först hittade jag dessa två vanliga tråkiga men endå helt okej skötväskor:
Dom är ju säkert skit-praktiska men det står ju snooze-fest written all over them!
 
Men SEN hittade jag dessa, now we're talkin'!:
 
 
 Love them! ^^
Jag vet en som skulle gilla den snor-gröna varianten iaf, Johan! Han tyckte ju vi skulle köpa en slajm-grön barnvagn! Oh the horror! TUR man är med och häjdar ibland alltså! Och TUR att min åsikt övervägde i det beslutet (kaaaan ju ha varit för att jag var ett monster emellanåt under graviditeten, jag skulle inte heller argumenterat med mig då!). Jag menar, slajm-grönt i all ära men det finns en gräns! ;D
 
Anyway, nån av dessa vore nice :) Får se vad jag hittar. Skulle ju inte tro att dom finns att köpa på baby-proffsen direkt.. ;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0