Fix

Fick några ärenden uträttade idag :) Bytte min ring, jag valde att ta en helt slät likadan som Johans fast lite smalare och i rätt storlek! Men eftersom jag har mini-fingrar som sagt så fanns det ingen i butiken så den måste göras om. Plus att vi skulle gravera dom också så nu får jag vänta några dagar till innan jag får ta på mig den! ;P
 
Sen åkte vi till Babyproffsen med barnvagnen som lite smått havererade i helgen (så klart när man är på resande fot! ;D) Det var någon plast-grej i själva navkapseln som pajat så hjulet satt typ löst!  Så nu har vi ett låne-däck som inte ser helt likadant ut, ugly haha! Men det är ju bara några dagar tills dom skulle få hem det nya :)
 
Så köpte vi farsdag-present till pappsen och gick och käkade och nu är vi hemma igen!
 
Kina-buffé.
Orkade typ hälften! Man blir ju så besviken på sig själv ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0