Estocholmo

 
Just nu sitter vi och väntar på att rushen ska lägga sig vid frukosten, helt sjukt mkt folk! Bebis sover nu, hon hade en riktig härjperiod igår kväll. Hon kanske känner att vi inte är hemma! Tågresan gick relativt bra, förrutom otrevliga konduktörer, minimalt med plats och försening ;) Jag kan ju säga att det finns inte en chans i helvete att jag åker tåg ensam med barnvagn!
 
Iallafall, vi kom fram strax efter fyra igår och då letade vi¨på hotellet på dirren. Väl där så rekade vi läget lite och tog oss varsitt glas vin, gött. Sen skulle jag och mamma ge oss ut efter sushi, meeeeeeen vi hittade inte restaurangen (sämst!) så det blev kinamat istället. Det var gott det med, men endåå!
 
Idag ska vi göra stan och på lunchen ska vi träffa moster, hennes man och kusin vitamin! :)
 
Jag lärde mig att äta med pinnar igår också! Lättare än vad man tror!
Hoppas jag komme ihåg till nästa gång ;)
Vi bor verkligen mitt i smeten! Skönt, man vill slippa ta sig så ite som möjligt med barnvagn i myllret av folk.
Jag kan ju bara säga att jag aaaaaldrig kommer bosätta mig  en storstad. Never!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0