Däckbyte

Aeee men jag skulle ju hämta det nya däcket till barnvagnen i fredags. Åker dit och då har jag fått ett däck som ska sitta på nästa års modell! Alltså inte ett likadant. Aaaaaaah! Fan heller tänkte jag, såg ju för jävligt ut! Tur man har en mamma som är redig, hon stövla in i affären och sa att antingen får dom skicka ett nytt LIKADANT däck som dom jag redan har eller så ska jag ha fyra nya av den andra modellen. Det var liksom inte ens lika stort, för att inte tala om hur ILLA det såg ut. BLÄ. Minus till Babyproffsen och Emmaljunga för det. MEN idag ringde butiksägaren och sa att hon talat med Emmaljunga och jag får fyra nya däck ;) Tackar och bockar!
 
Amen ni ser ju!? Total katastrof!
 
Sen var det ju min ring, den fixades på dirren :) Så nu har jag den ÄNTLIGEN ^^ Haha.
 
Och så blev det en sväng till IKEA också.
 
Yumyum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0