Helgen

I lördags firade vi storasyster Anna som fyller 25 :) Vi fick käk och fika i form av taco-gratäng och massa tårtor, yum!


På kvällen åkte jag, älskling, Anna, Ili, Frida och Nille på bio. "The Avengers" såg vi och den var sjuuuuukt bra! Rekommenderar starkt!

Paret mongo ;D

I söndags så åkte jag Anna och Frida till marieberg för lite shopping.
Fick med mig följande:

Shortsen är till sommaren när inte är preggo längre ;)

Älskling hade önskemål om en ny keps och bad mig köpa.
Blev denna, som jag förövrigt kommer sno för den var så jävla snygg ;)

Han behövde även nått nytt att fixa frillan med så han fick detta.
Och JA jag valde utefter att jag gillade burken skarpt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0