Kväll igen

Nu har jag pluggat som en galning hela dagen vilket resulterat i ett färdigställt historia arbete, woooohoooo! Det ska inte vara inne förrens nästa fredag så nu har jag skaffat mig lite välbehövligt försprång. Det innebär att jag kan ägna mig åt lite andra grejer den här veckan ^^

Har känt mig hängig och "svag" i kroppen lite till och från dom senaste dagarna och jag hoppas verkligen att det inte är en sjukdom på g för det har jag fan inte tid med alltså! No no.


Dags att beställa skötväskan snart kanske ;) Tänkte ha den som "förlossningsväska" först och eftersom jag är ute i så sjuuuukt god tid med allt så vill jag kunna ha den packad fleraveckor i förväg ;D I know, överdrift är mitt andra namn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0