Tung trött tjej..

Fy fasen vad trött jag har varit dom senaste dagarna! Inte okej :P Jag har ju massor som jag ska göra och det finns egentligen inte så mkt tid för mig att vara trött på för tillfället.. Allt blir så mkt mer ansträngande att göra när varje steg känns bly-tungt! Det känns verkligen att man släpar runt på extra kilon nu om man säger så! Usch och fy för att vara på smällen just nu ;D Haha.

För även fast jag vet att andra tycker att det en "okej anledning" att vara trött och inte orka ränna runt när man är med barn så känns det endå inte okej för MIG. Nu känner jag mig bara som en fet oduglig klump som vaggar fram i snigelns hastighet ;P Men men, än så länge så släpar jag mig ju runt och gör allt som behövs göras :) Även om det som sagt inte går så fort..


Nu är magen betydligt större än på bilden (tycker jag iaf!) 
där jag är i vecka 25. Nu är jag snart i vecka 29.. ;)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Vänta bara tills du kommer upp i min klass (+15 kg)..då kan du snacka tung! :P haha

2012-03-13 @ 21:17:36
URL: http://unikaulrika.blogg.se/
Postat av: Kristin

Haha ja jag fasar för slutet av graviditeten! Kommer bli tufft för min klena rygg :D

2012-03-13 @ 21:44:01
URL: http://ohreally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0