Soliga söndag!

Har precis varit ute och övningskört en sväng med pappa :) Gick bra! Nu kan jag verkligen köra men det är såklart vissa saker som måste finslipas och jag tycker det är obehagligt att köra över 70 km/h :D haha sån fegis jag ääär!

Nu sitter jag och käkar och ska sen gå med mamma till arenan för hon skulle fixa kiosken eller vad det var innan systrarnas match, då får jag väl bju till och kolla på handboll i eftermiddag då ;D Brukar väl gå två gånger i halvåret eller nått så det är väl dags nu igen!


Ser kanske inte mkt ut för världen men det är verkligen super-gott OCH enkelt!
Knaper-stekt bacon som man blandar ner i pasta och creme fraiche, MUMS.
Fick efterrätt också i form av panacotta-paj med jordgubbar som vi gjorde igår,
ska lägga upp receptet sen. SÅ jäkla gott. Jag dör ju för panacotta så det här är en
efterrätt helt i min smak, mhm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0