Fredag!

Nu har jag gjort klart det som skulle in till skolan denna vecka ^^ Skönt! Hoppas lärarna blir nöjda bara :)

Igårkväll satt jag och sorterade ALLA mina och Johans papper och satte in i pärmar. Ett jäkla göra ska jag be att få tala om ;D Men nu är vi organiserade till tänderna! Hihi.

Ska snart sticka iväg till mormor, vi ska åka och storhandla till lägenheten. Mat osv! Så vi kan flytta in idag.
FÖR IKVÄLL KOMMER MIN ÄLSKLING HEM EFTER TRE VECKOR!
Me sooooo happy! ^^
Han har saknat mig och min tjockis mage också :D  Åååååh det kommer bli så mysigt att ses igen!

Nu ska jag slänga in lite tvätt i en maskin! Sen ta på mig ansiktet, för allas trevnad ;)


Inhandlade färg för några dagar sedan. Ska snart
måla lite möbler, mhm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0