Det går inte alltid som man tänkt sig ;)

Säger word till mig själv och rubriken! Haha. Jävla prov i naturkunskapen som gick käpprätt åt helvete och jag har en irriterande känsla av att det kommer dra ner hela kursbetyget :P Eftersom det var ett examinationsprov. BALLE! Sticker nog upp till lägenheten en sväng om en stund, då blir jag garanterat på bättre humör, mhm!

Snart ska jag ta lite pics på hur vi har det i nya lyan, men än så länge är det så mkt kartonger och skit så det känns inge kul att lägga upp här ^^ Plus att min käre far ska tapetsera någon gång nästa vecka och det är ju roligare att lägga upp bilder när allt är någelunda klart iaf :) Men belive me innan tapetsering sker så jag ska ta kort på den käcka ORANGEA färgen som är i ett utav rummen nu. BLÄ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0