As time goes by

Haha! Jag kollade igenom kort för någon dag sen och hittade lite olika bilder på bebis-magen från olika tidpunkter. Vilken skillnad det är på vad jag tyckte var "tjockt" i början och på hur jag ser ut nu :D Kommer ihåg att jag kände mig som en flodhäst redan runt vecka 15! Ooo om jag bara visste då vad som komma skulle ;D


Vecka 10-12 skulle jag tro. Syns litegrann här ^^



Vecka 15-17 ca. Här tyckte jag att jag blivit ENORM.


Vecka 20 ^^ Halvvägs. Nu började det synas ordentligt!


Vecka 25, nu växer den sjukt fort! Tycker jag sett skillnad
varje vecka dom senaste veckorna!

Det var dom bilderna jag hade hittils. Nu är jag i vecka 27! Ska försöka ta en bild var femte vecka så man kan se utvecklingen hade jag tänkt :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin kalaskula du har fått Kristin :D

Love it!

2012-03-06 @ 19:52:56
URL: http://sunshinestories.webblogg.se/
Postat av: Kristin

Jomen visst serru och ännu större ska jag bli sägs det, haha. Själv tycker jag att det räcker så här, en kan ju för fan knappt knyta skorna själv längre! ;D

2012-03-06 @ 20:27:54
URL: http://ohreally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0