Sommar?

Suuuummer? Come out, come out wherever you are..! ;) Cp-väder.
 
Det är så skönt att inte vara gravid längre! ;D haha. Uuuuuusch för sista veckorna säger jag bara. Svullen i bena, ont lite här och var och ett humör som heter duga! STACKARS OMGIVNING!
Nu börjar man iaf sakta men säkert fräsha te sig ;)
Vikten har sjunkt betydligt och promenaderna med vagnen gör sitt till :) Och eftersom jag har världens bästa pojkvän så ska jag på måndag få lååååångt och fint hår ^^ Han skämmer bort sina sessor!
 
Sen är det bara tatueringar över hela kroppen som saknas, dom fyra jag redan har ser för träliga och ensamma ut..! Men har hört att man ska vänta tills man ammat klart? Stämmer detta? Trött på att vänta.. ;) 
 
 
Vår lilla rocker ^^
 
Åh vad kul att börja blogga igen :D

Kommentarer
Postat av: ullis

Yepp tyvärr måste man vänta till amningen är över..lite småsegt :/ har nedräkning jag med ;)

Svar: Asch då! Drygt ;P Men jag antar att om jag väntat 9 månader så kan jag väl vänta några till..! :) Hihi.
kristinwernborg.blogg.se

2012-07-24 @ 23:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0