Yesternight and goodmornin'

Jag och syster Anna hade verkligen en supermysig kväll igår! Spenderades som sagt hos mormor, där även farmor och farfar var med = 3000 gap-flabb under en och samma kväll. Haha mina mor och far-föräldrar är för roliga ;D Vi käkade först köttgrytan som var HELT GUDOMLIG, sen chips, godis, marängsviss, spelade Yatsy och kollade på The Voice! En utmärkt fredag för ett preggo som jag ^^ Efter detta så bar det iväg in till "storstan" och hämta mamsi och papsi hos moster :) Passade på att plocka upp min älskade älskling då också som varit hemifrån i TVÅ HELA DAGAR ;D Kärt återseende kan jag lova. (Sen jag blev gravid så har jag blivit vääääldigt Johan-sjuk och har typ abstinens efter honom så fort han lämnar rummet. Drygtjej.com i know! haha. Men jafår! ^^) Så såg gårdagen ut!
                                  


                            
                            
                            Freddie vaktar min gravid-mage ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0