Sweet dreams!

Fastnade i tv:ns värld under kvällen! "Familjen annorlunda", "Chefen undercover" och "Kvällsöppet" stod på tablån ;)
Haha det är verkligen med skräckblandad förtjusning man ser dessa "oversize" familjer och deras kaotiska vardag med ett myller av ungar! Måste säga att värmlands-familjen verkar helt underbar ^^ så mysiga karaktärer! Man undrar ju hur fasen dom får ihop sina liv ekonomiskt och tidsmässigt! Sjukt imponerande tycker jag :)

Btw så hade pappan i värmalands-familjen en tisha på sig som det står "Hemma bra, garaget bäst" på. Haha jag dog lite, ska köpa en sån till Johan!

Baby girl har gymnastik i min mage just nu ;) som varje kväll! Om hon är såhär aktiv redan nu så kan man ju bara föreställa sig hur vilt det kommer bli när hon kommit ut och börjar härja runt på egna ben ;D Mammas och pappas lilla skrutta! Vi längtar efter dig!
Gjorde en ny blogg, den gamla hade gjort sitt ;)
Har ingen nyare bild på både mig och babe tillsammans.
Måste bli bättre på att ta kort ;) Det är ju så kul att ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0