Jag vet mest

Alltså jag äger verkligen "Vem vet mest"! Borde ställa upp.

Har vart på körskolan mellan 17.00-18.45, pratades om landsvägskörning idag :) Okej jag kommer aldrig
våga köra om, göra en vänstersväng eller åka i mörker kan jag säga
(Så jag kan ju egentligem parkera bilen forever och ta cykeln ist :P).

Så visades det film på folk som kör över älgar, såkallade viltolyckor, vafan för en djurvän som en annan så var det rena rama skräckfilmen! Hade en klump i magen efter plus att folk är så okänsliga och SKRATTAR när ett stackars litet rådjur blev påkört så det flög och snurrade flera varv i luften(!!), men haha okej det är inte varje dag men ser Bambi göra frivolter, MEN ENDÅ!

Dagens utförande
Hoodtröja, mjukisbyxor, gårdagens smink och lite
smått haltande pga rygg-ontet som drog igång igen :P
Skulle vilja döpa detta till road-kill stilen, i Bambis ära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0