En lista

ALLMÄNT:

Namn: Kristin
Piercingar: Bara i örona!
Tatueringar: Mm fyra stycken men vill ha massor! ^^
Längd: Står 1.69 i passet men that's a lie! Jag är 1.70 ;)
Skostorlek: 37
Hårfärg: Just nu ljusbrun/guld/blond
Är du kär i någon: I min älskade Johan såklart <3 
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, i våran lägenhet som vi inte får förrens 1 april!
Tycker andra att du är attraktiv: Haha finns nog några jag faller i smaken ;)
Vilket shampoo använder du: Fick av Anna från salongen men kommer inte ihåg märket! 
Vilken parfym använder du: Britney Spears Fantasy och Midnight Fantasy
Vad är du rädd för: Spindlar, PADDOR, höjder och folk med mask  så man inte ser ansiktet! Typ clowner.
Gillar du att tvätta: När jag väl sätter igång så är det faktiskt mysigt ^^
Gillar du Berg-och-Dalbana: HELL YEAH!

SENASTE:

Film du hyrde: Haha "Rubber" som handla om ett illasinnat bildäck :D
Film du köpte: Köpte? Tss..
Låten du lyssnade på: Volbeat - Radio Girl ;)
Låten du hade på hjärnan: Neil Sedaka - Oh Carol, hihi
Låten du laddade ner: Oj det kommer jag inte ihåg :S Spotify for life!
Personen du ringde: Mormor ^^
TV program du tittade på: Sveriges mästerkock
Personen du tänkte på: Johan <3
Bok du läste: Oj.. Gucci krigen tror jag! 
Personen du fick mail av:
Räknas Ellos? Haha
Personen du fick brev av: Får nog säga Ellos där med ;D Eller om det var HM..
Personen du fick sms av: Babe :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förra veckan!


FAVORIT:

Mat:
Lax, sushi, skaldjur, god ceasar sallad. Men äter gärna kött, pommes och sås också!
Låt: Sen sommaren har det nog varit Bruce Springsteen - I'm goin down. Jag tröttnar liksom inte :D
Sak att göra: Shoppa är ju kul ;)
Sport: Men nej inte sport.. kanske skulle vara boxning isf!
Dryck: Coca cola såklart
Kläder: Är lite allätare när det gäller kläder :)
Film: Hmm.. i komedi väg så dör jag iaf av skratt till "Austin Power - The spy who shagged me" För kul.
Bil: Ford Mustang i mitt hjärta!


ANTAL:

Gånger du varit kär:
  Med facit i hand så 1 gång :)
Förälskad: Var förälskad i Patrick Swayze när jag var typ 13 ^^
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: En gång i min älskade babe Johan!
Gånger ditt hjärta brustit: Det har det väl gjort nån gång men vad bryr jag mig om det nu när jag fått min prins? :) 
Hjärtan brustit på grund av dej: Inte allt för många hoppas jag :D
Gånger ditt namn varit med i tidningen:  Typ en gång när jag var 10 år och fick svara på nån fråga :D
Ärr du har på kroppen: Tror faktiskt inte jag har ett enda!

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: Vart i skolan och sen hängt med mormor
Var det kul: Har alltid kul med mormor, hon är verkligen så jävla rolig :D
Hur tidigt stiger du upp: Inte före 10.00 om jag får välja själv
Gillar du att slåss: Inte vad jag vet, kanske får prova?
Vad ska du göra ikväll: Sova! Sjukt trött..
Är du seriös: Haha med vad? Den här listan? Både och!
Vad är du allergisk mot: Jordnötter, tyärr
Var har du ont: Börjar få lite små ont i ryggen. Pga graviditeten i guess
Använder du hårspray: Hehe min far brukar säga att ozon-lagret är extra tunt ovanför vårat hus. Låter det svara på frågan!
Kan du stå på händer: Kunde förrut, nu är jag för klen och feg ;)
Favoritserie: Vänner, underbara serie som ALDRIG blir dålig och uttjatad!





Kriss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0