More ink please

Men ååå vad sugen jag är på att tatuera mig! Har kommit fram till hur jag vill ha min arm nu :) Så egentligen är det bara att tuta och köra. Men det känns som att det är lika bra att vänta tills jag inte har bebbe i magen längre ;)
Men jag är ju så otålig! Funderar på om man kanske ska prova tatueraren i stan? Eller om jag ska gå till samma som jag gjort mina andra.. Tåls att funderas på!

På handleden.
Har fyra st tattoos men dom är ganska små ^^
Nu är det dags för the real stuff!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet din känsla, va huuuur sugen som helst, men man ska absolut inte tatuera sig när man är gravid / ammar så du får vänta ett tag till ;)

2012-01-18 @ 22:02:42
Postat av: Kristin

Haha bra då vet jag det ;D Hade mina misstankar om att man inte skulle göra det! Hihi.

2012-01-18 @ 22:06:31
URL: http://ohreally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0