Uppe tidigt

Iaf i mina mått mätt :D Var uppe redan halv tio idag! Haha. Funderar på om man skulle ta och åka in till storstan och kika på barnvagn kanske? Börjar ju bli dags att bestämma sig för vad man vill ha ( fast jag har typ redan bestämt mig, men man vill ju "provköra" först ). Har ju blivit uppskrämd med att det kan ta 3 månader eller mer innan man får hem den :/ Så att iaf veta vad man ska ha snart känns inte som en dum idé ^^ Sen hör det ju inte till saken att jag är nojjan själv också och hade jag fått bestämma så hade allt varit handlat för lääänge sen, tur att det finns folk runt omkring som är med och bromsar! Haha. Men anyways, en Emmaljunga kommer det troligtvis bli :) Efter att ha läst typ 2000 sidor om barnvagnar så har jag kommit fram till att den VERKAR bäst ( kanske inte alls är lika bra i verkligheten som den verkar "på papper" ) så en sådan ska det definitivt kikas närmare på. Kostar ca 8000-10.000 papp beroende på utförande osv. Vissa skriker rakt ut när dom hör den summan men det är ju dom priserna man hamnar på om man vill ha en barnvagn med kvalité :)
Emmaljunga Edge Duo Combi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0