Upp och hoppa!

Jag har blivit så sjuuuuuukt trött efter att jag blev med barn ^^ Vet att det är vanligt men vafan jag trodde folk "överdrev" med sitt ont i tuttarna, trött, illamående, cravings efter att äta vissa saker osv! Well, in my face. It's all real I'm tellin' ya! :D Somnar först och vaknar sist. Annars mår jag prima ballerina nu. Gjorde ju inte det i början, vilket som sagt är vanligt :) Jahapp, bara jag och Freddie/Eddie/Edd/Eddan/Prinsen/Lill-killen (kärt barn har många namn och Freddie är verkligen min lilla prins!) hemma just nu. Vi ska snart göra oss iordning och sticka ner till mormor och få lite trettondagsaftons-käk, M to the UMS! Baby-belly v. 17! Nu börjar en bli tjocker ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0