Tyger och vinylskiva

Mormor och jag tog en runda på stan för jag skulle kika på tyg till en gardin (haha, tant-varning?) Och lite sånt. Hittade tyvärr inget just nu men det kan ju komma in :) Har ju ett tag till på mig innan vi flyttar ;P

Men sen så  hittade jag faltiskt en Kiss-skiva i LP på ett annat ställe vi var på! Mäkta nöjd tjej. Gjorde skapliga kapet också ;D Så både jag och Johan är happy över mitt lilla inköp, ska dit och kolla igen någon dag! Mhm! ^^

När jag kom hem slockande jag vid tv:n och vaknade för en stund sen, jag är verkligen supertrött! Nu blir det mer tv och något att gnarva på!




Sy-tråd i massor!



Och knappar! Tycker det är så mysigt att det finns
kvar såna här affären!


Mitt kap ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0