Tomorrow

Imorgon ska jag till skolan klockan 10.00 för att få schema och upplägget för matte kursen! Sen hem och plugga. På kvällen ska jag på första teorilektionen för körkort, klockan 17.00 - 19.00.

Appropå körkortet har jag ju setat och väntat på att få mitt kötkortstillstånd så jag kan börja övningsköra. Skickade in, vad jag trodde, alla pappren innan jul och började nu bli väldigt fundersam var dom tagit vägen. Ringer till transportstyrelsen idag och hamnar först i "Just nu är det många som ringer, MEEEEEEEEEEEEEEN du behåller din plats i kön" - telefonkö och får när jag kommit fram reda på att jag missat en blankett.. Palla?! Jag förstår att dom har mkt att göra men allvarligt, kan dom inte skicka en notis om att man glömt/missat något? Hade ju kunnat vänta i evigheter om jag inte ringt ;)

Hoppas jag slipper gå kurs och så, jag har ju haft tillståndet tidigare men nu hade jag ju blivit så gammal så det hade gått ut ;D Varför tog jag inte körkortet direkt?! Vi alla syskon har ju fått pengar av mormor till körkort och andra viktiga saker, men dom tyckte jag att man kunde ha roligare för när jag var 18! Suck på det.. Haha.

En ung och dum 18-åring på äventyr. Här i Spanien ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0