Tattoo

Lektionen på körskolan gick utmärkt ^^ Jag kände mig as duktig för jag kunde typ 80% av det han berättade (även om jag var för feg för att svara på frågorna inför hela klassen ;D haha TÖNT!) Man får verkligen en tankeställare när dom visar, med bevis och fakta, konsekvenserna av att köra fortare än vad man kan hantera! Läskigt!
Nu är det jävla skit handboll på tv och eftersom la familia är besatta så har jag ganska nedröstad! Tycker bara att det är slöseri med bra sändningstid ;D Så jag sitter med Volbeat i lurarna och grejar med annat ist. Våga vägra tråkig sport på tv!
Babe skickade bild på tatueringen som håller
på att fyllas i as we speak.
Inte bästa bilden men det kommer såå fin sååå!

Jag kommer tatuera mig så snart jag inte är gravid längre och repat mig någorlunda ^^ Och då blir det att börja på en sleeve ;) En överarm åtmistone till att börja med, man får ta lite itaget och känna efter och fylla på allt eftersom! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0