Sova snart ^^

Mm måste lägga mig snart. Har endel som ska hinnas med imorgon men vi hoppar nog över att fortsätta färgningen imorgon och tar det nästa vecka ist så jag får "känna in" nya färgen lite mer ;) Haha, mkt med det där att fixa håret! Inte bara..! Imorgon ska jag göra naturkunskap-prov, skicka in labb-rapport och närvaro uppgifter så jag har lite att stå i. Sen vid fem åker jag, Frida, Anna, Sanna och Matilda in till storstan och äter middag på nån mysig restaurang och går på bio, trevlans värre!

Saknar min baaaaabe! Men imorgon får vi troligtvis ses, han ska kanske ut på lite spännande äventyr inom kort så jag vill verkligen hinna träffa honom och ge han massa pussar innan! Mitt hjärta :) Alldeles för lång tid utan honom nu ;)

Mitt älskade älsk och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0