Shopping och så!

Okejråååå! Blir nog lite shopping idag ^^ till nya lägenheten! Lite smågrejer hade jag tänkt börja med :) Finns endel som fattas. Fick ju inte plats med speciellt mkt i min förra lägenhet så då fick jag prioritera vad jag skulle införskaffa MEN NU har vi betydligt mkt mer plats att stoppa prylarna på ;) Wihooo! Ska fika med Sanna runt fyra-tiden också! Skojsigt ^^ Myskväll med la familia ikväll. Ryktades om tacos (BLÄ), så då blir det någon annan specialare till mig. När jag säger till folk att jag inte tycker om tacos så är det som att jag har sagt att något riktigt illa. Haha. ALLA ÄLSKAR TACOS, borde vara Sveriges nationalrätt! Nog om det ;)

Morgondagen pratade Johan om att ta Cortinan och åka på isen. Han tyckte jag skulle bli med och kika när han leker så vi får väl se om jag vågar! Jag blir ju så orolig, haha! :D Jag föredrar mustangen och mullra runt och bara njuta! Men det blir till våren, LÄNGTAR! Då ska JAG köra ^^


Cortinan, aka leksaksbilen som jag kallar den. Helt enkelt
för att den ser ut som en! ;) Och älskade musse i bakgrunden.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker inte heller om tacos ;D

2012-01-13 @ 14:28:49
Postat av: Kristin

Nää det är ju verkligen inte gott ;D

2012-01-13 @ 18:26:35
URL: http://ohreally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0