Pluggish!

Imorgon klockan 10.00 ska jag infinna mig på skolan för en introduktion, jag ska nämligen börja plugga! (Ser framför mig många som ritar kors i taket ;D) Ska faktiskt bli riktigt kul, det kan jag ju säga såhär iförhand! Ska plugga matte B, naturkunskap B och historia B ^^ Sen fick jag ju även teoripaketet till körkort av mina älskade päron i julklapp så även det ska pluggas flitigt eftersom jag vill hinna ta mitt körkort innan bebbe kommer ut! Imorgon är även ultraljuds-dags, igen, vilket betyder att jag är i 18:e veckan från och med morgondagen :) Om nu läkarna har rätt den här gången vill säga ;P En mkt trevlig dag som väntar med andra ord! Hihi.




Massa böcker! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0