Onsdag

Började dagen med matte i 3 timmar på skolan ;) Tur att jag har koll förresten, började halv 9 och inte 9 som jag trodde :P Såg det i tid iaf så jag kom inte försent. Det gick hyfsat bra idag men jag vet inte om det var för att jag var extremt trött idag eller om det var svårt som det var lite kämpigt att räkna! Allt bara mosades ihop i huvudet!

Har varit väldigt trött senaste veckan så nu är det nog dags att hämta ut järntabletterna! Vanligt att gravida kvinnor får järn utskrivet då man han lätt får järnbrist som gör att man känner sig trött :)

Nu har jag precis kommit ur duschen och sitter och smaskar på en risifrutti och ett glas is-te ;) Ska fixa iordning mig och sen träffa mormor för en runda på stan! Så mysigt ^^ Får inte glömma att lägga på blanketten till transportstyrelsen som jag glömt i flera dagar, klantarsel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0