Naturkunskap och nötter

Har suttit med naturkunskapen (och betalat räkningar, vet inte vad som var roligast!) sen jag kom hem eftersom jag ÄNTLIGEN fått min bok :P Så nu hann jag bara bli en och en halv vecka efter.. Men ingen idé att gnälla över det, är det något jag vill gnälla på så är det att bokhelvetet kostade nästan 500 spänn ;) Haha sick?! Aja nu har jag kommit ifatt och gjort det som skulle göras förra veckan. Nu sitter jag och äter nötter och ska läsa vidare på det som skulle göras denna vecka ^^ En labb bl.a!

Hyresavtalet till vår lägenhet kom också med posten, påskrivna av oss och hyresägare! Så nu är det verkligen klappat och klart :) skööööönt! Den saknade blanketten från transportstyrelsen fanns också i "brev-högen" så det är bara att fylla i och skicka tillbaka sen ska det förhoppningsvis inte ta allt för lång tid innan jag för mitt körkortstillstånd.

Haha jag har på "According to Jim" (Jims värld) i bakgrunden :D FÖR kul program! Löv it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0