Mornin'!

Morrn morrn :) Har sovit som en prinsessa inatt och vaknat hyfsat utvilad (sovit lite dåligt senaste tiden). SKÖNT. Igårkväll hyrde vi en film Jag, Anna, Frida, Johan Ili och Niklas. Niklas kom med förslaget, Rubber. Alltså hahahahahahahah, den handlade om ett bildäck som åkte runt i kalifornien och massakerade allt som kom i dess väg :D Vi kollade på trailern innan vi hyrde och jag DOG av skratt. Dock hade dom kunnat göra filmen så mkt roligare och det var bara jag och Niklas som tyckte den var värd att se överhuvudtaget! Men vafan om man hör talas om en film som handlar om ett bildäck, DÅ TITTAR MAN PÅ DEN! Jag har sett sämre ska jag be att få tala om ;) Mhm, lite frulle snart. Funderar på att äta gryta till frukost :D Haha! Behöver jag säga att den var delicious? Sen blir det nog att kika på handboll, systrarna spelar ju.



UTVÄXTEN! Tur att jag ska färga nästa vecka! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0