MasterCard

I brevlådan låg även mitt nya bankomat-kort ;) Det måste ju självklart firas och invigas, så jag och mami drar till Prästtorpet (sko-affär) och hoppas på att hitta ett par nya boots eller kängor till mig eftersom mina gamla bestämde sig för att kasta in handuken i höstas :P Vill ha ett par som på bilderna ungerfär. I svart eller fräsch brun. Vill att dom ska funka till sommaren och bara ben också ;) Sjukt snyggt om ni frågar mig!

Banken har förresten ändrat så man får MasterCard ist för Visa.
Spontan kommentar på det: Skit fult kort! = Vilka I-landsproblem man har! ^^
Bye bye Visa..




..And hello MasterCard and maybe
a new pair of boots ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0