Hemma

Back home, och nu är det mjukisbralla på! Haha man blir mer och mer bekväm av sig ;) Men allt sitter ju åt på fel ställen just för tillfället! Jag har blivit superkänslig, det är jobbigt bara det sitter åt minsta lilla över magen eller tuttarna :D Men man står ju ut, kan ju inte gå runt och se ut som en slusk bara för att jag är på smällen. Haha, no no. Den ursäkten funkar inte i min värld. Kanske i början när man mådde skit (och såg ut som skit), men inte nu!

Mysig dag med Sandra ^^ Fika på Java och sen barvagns undersökning och mina misstankar om att Emmaljunga is the way to go stämde utmärkt! Jag ändrade mig bara angående modell, det stod mellan två st. Inte världens skillnad men vissa småsaker som övervägde med den andra! Emmaljunga Mondial Duo Combi kommer bebbes vrålåk troligtvis att heta. Priset låg på överkomliga 8200 kr och jag känner mig nöjd ;) Dock lite för tidigt att beställa nu så jag får andas i några veckor till (att allt ska ta sån tiiiiid jämt! ;D) Frökenotålig.com.

Dålig bild men här är dom iaf.
Emmaljungas Edge Duo Combi
vs Mondial Duo Combi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0