Heldags-projekt!

Kan man verkligen säga att mitt hår blev ;) Men det tar ju sin tid om man vill gå från svart till ljusare! Hihi. Vi är inte riktigt klara än heller så vi ska fortsätta imorgon ^^ Mer slingor ska det bli och nån glans-toning pratade hon om. Plus att jag vill sätta i fjädrar igen :) Men nu är jag skapligt ljus igen, stor skillnad iaf! ^^ Ovant är det!

Nu blir det mat och "Vem vet mest"! Pensionärs-varning kanske men för kul och jag kan faktiskt många av frågorna ;D

Har fått nån fläng på att äta tomater förresten. Det var någon mer som  sa att hon hade cravings efter det under graviditeten så det kanske är nått som hör till!

Här satt jag från klockan tolv till klockan halv sex ;D


Salongen från "andra hållet" :)


Utförsäljning av gamla sortimentet!


Jessicas naglar finns också i salongen :)
Superduktig är hon och bra pris!
Jag ska göra mina naglar snarast! ^^


En avokado smaskades det på ;) Bland annat! Haha.


Resultatet ^^ Men jag tror bannemej att jag vill bli
ännu ljusare. Hihi busigt.


Var tvungen att köpa mig en BUS. Orkar inte
vara likblek/genomskinlig längre ;)
Fick tips om denna så vi provar!
89 kr på apoteket.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Supersnygg färg ju! Me like :D

2012-01-19 @ 23:35:01
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Kristin

Tackar ^^

2012-01-20 @ 00:20:48
URL: http://ohreally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0