Grafer och funktioner!

Det började jag min morgon med! Klockan 8.30 var jag på plats i skolan och klockan 11.30 steg jag ut därifrån med 3 timmar av kunskap rikare ;) Jag måste ju erkänna att jag blev imponerad av mig själv! Och läraren, som pratar som han från Hajk, sa att jag under den här lektionen har tagit mig igenom det "värsta" i kapitlet ^^ Känns ju otroligt bra måste jag säga! Sen kommer jag garanterat att få repetera vissa saker nästa gång jag kommer dit - man kan ju inte komma ihåg allt heller!

Ska gå på två pass i veckan varav ett är 3 timmar och det andra 2 timmar. Måste säga att även om det var jobbigt att gå upp "tidigt" idag så var det värt det eftersom det inte var mkt folk alls på den här lektionen! Dom flesta vill ha eftermiddags-passen ;) Riktigt lugnt, skönt och mysigt faktiskt!

Jag fick tipset om att inte plugga överdrivet mkt hemma utan att man tar korta stunder hemma för att friska upp minnet och koncentrerar sig på lektionerna ist - så att man kan få hjälp ordentligt och inte sitter hemma och lär sig fel!

Mhm, looking good ha? ;D


Och dagens frulle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0