Gårkvällen

Verkligen supermysig kväll igår :) Vi började med att käka på La Pampa. Jag åt entrecote(?) med home made fries, rödvinssås och aioli ;) GÖTT KÖTT. Vi satt nog i två och en halv timma cirka och pratade innan vi styrde vidare mot bion, jätte trevligt ^^

"The girl with the dragon tattoo" enades vi om efter många om och men :D Haha. Om man mådde illa efter att ha sett den svenska ska jag ju säga att man inte mår bättre efter att ha sett denna! USCH. Men helt klart värd att se även om dom ändrat en hel del och att det blev lite konstigt att dom pratade engelska fast dom befann sig i Sverige och hade svenska namn!

La Pampa



Förrätten, supergott! Bröd och någon röra :)



Fin tallrik ;D



ÄLSKA golvet! Vill ha i mitt kök!



Jättefint där inne



Min söta lillasyster ^^



Man grillade sitt eget kött på en glödhet sten :)



Vi beställde lite såser ;D



Ni kan ju ignorera min nagel med avskavt lack ;P



Ett måste på bio!



Älskade cola :)



Den här bilden fick jag skickad till mig klockan
2 inatt, då vet man att det inte är
nyktert ;D Mitt fina älskade älsk!
SAKNAR DIG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0