Fredag!

Fredag igen! Woohoo. Känns som att veckorna går as fort men Januari tar bannemej aldrig slut!? Längsta månaden ever! Jag vill att det ska bli april NU så vi får vår lägenhet! (Eller ja, egentligen vill jag att det ska vara 7 juni så vår lilla dotter kommer ut, men men en sak i taget! ;D)

Nu sitter jag och äter frukost: Risifrutti, macka med skinkost och äppeljuice (som vi fick åka och handla klockan 22.30 igår för att jag vart akut sugen! Haha). Efter frullen ska jag skicka in närvaro och eventuella inlämningar till naturkunskapen och historian ^^ Sen återstår det att se, vi har faktiskt inte bestämt vad vi ska göra idag ännu!

Vinter-bild från förra året, man måste ju säg att vi
kommit mkt lindrigare undan i år!
30 minusgrader och 7 meter snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0