Cupcakes

Tillbaka från stan ^^ Köpte inget av det jag skulle (som vanligt).

Men jag gjorde äntligen slag i saken och köpte mina älskade cupcakes-burkar! Har kollat på dom i flera månader men det har bara inte blivit av att köpa, har tänkt "Eh jag tar det nästa gång" plus att mormor HATAR dom verkligen och mobbar mig varje gång vi är i den affären tillsammans, så säger hon "Där står dom där fuuuuula burkarna som du vill ha" Haha!

Jag ska köpa likadana till henne när hon fyller år, skrattar bäst som skrattar sist! ;D

Men nu var ju mamma med ist och hon tyckte lite bättre om dom så där hade jag lite mer stöd i mitt inköp ^^
Att man kan bli så glad över en sån liten investering! Hihi.

Hur kan man inte gilla?! :D Blev en öppnare
också. Ett måste för coca cola-torskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0