Cleaning lady

Okej nu finns det ingen återvändo, JAG MÅSTE STÄDA NU! ;D Efter mitt damp efter att hitta något att ha på mig igår så ser det ut som ett helvete här inne ;O Kläder i drivor.. att man kan ha så mkt kläder och endå känna att man inte har något att ta på sig! Så tokigt ;)

Så nu är det bäst att jag snyggar till innan älskling kommer hem så att han inte får en hjärtinfarkt stackarn! Hihi. Ja Johan är mycket mer ordningsam än vad jag är när det kommer till att inte slänga kläder på golvet och så, MEN det kommer jag aldrig erkänna för honom! Sssssshhh.. ;D

Om jag bara hade en sån här så skulle ju problemet
vara löst! Eller ja.. det kan jag ju intala mig iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0